perjantai 12. huhtikuuta 2013

Huhtikuun Livbox



Huhtikuun boxi piti sisällään neljä tuotetta, ja ne olivat:

Avène Eau Thermal –terveyslähdevesi




”Terveyslähdevesi kosteuttaa ihoa ja rauhoittaa ärtyneitä kohtia.”
Vettä on tarkoitus suihkuttaa naamaan, antaa vaikuttaa ja sitten kuivata hellävaraisesi taputtamalla(eli hinkata pyyhkeellä tai paperilla). Sitten on kosteusvoiteen vuoro.
Täytyy sanoa, etten ymmärrä tämän tuotteen funktiota. Joku on keksinyt laittaa vettä spraypulloon naamaan ruiskittavaksi? Onko veden läiskiminen hanasta naamaan muuttunut vanhanaikaiseksi? Olen aika varma, että tuntisin itseni  naurettavaksi, jos ruiskisin pullosta vettä kasvoilleni… Jää nähtäväksi.

Clinique High Impact Mascara

”High Impact Mascara –ripsiväri antaa tuuheutta ja pituutta jokaiselle ripselle ja saa ripsesi näyttämään dramaattisesti runsaammilta. Intensiivinen väri tehostaa näyttävyyttä.”
Ripsiväri oli tässä kuussa paketin vaihtoehtoinen tuote, ja toinen vaihtoehto olisi ollut Cliniquen silmänympärysvoide. Sain tämän boxin sisällön jo etukäteen tietooni, ja toivoin saavani paketin, jossa olisi ollut se silmänympärysvoide. Meikkaan niin vähän, että minun ei ole mitään järkeä pitää kahta ripsiväriä yhtä aikaa käytössä ja tällä hetkellä käytössä oleva ripsarini on vielä täydessä iskussa. Tämä jää siis odottamaan vanhan ripsarin loppumista tai uutta kotia.

Simple silmämeikinpuhdistustyynyt

”Puhdistustyynyt poistavat hellästi myös vedenkestävän silmämeikin. Tyynyt sopivat myös herkälle iholle, sillä ne eivät sisällä hajusteita tai väriaineita.”
Nämä tulevat varmasti käyttöön.Kätevää, kun ei tarvitse muistaa ottaa mukaan meikinpoistoaineen lisäksi vanulappuja(en ikinä muista).

Paese luomiväripaletti

”Loihdi koko silmämeikki yhdellä paletilla! Voit käyttää paletin raikkaita, toisiinsa sopivia sävyjä joko kuivana tai intensiivisemmän lopputuloksen halutessasi kastelemalla siveltimen pää.”
Paese on minulle entuudestaan ihan täysin tuntematon merkki, enkä googlettamisella saanut mitään muuta selville, kuin että se on puolalainen yritys.
Boxeissa oli –ainakin googletteluni perusteella‒ kaksi erisävyistä palettia, ja sain niistä kahdesta itselleni mieluisemman vaihtoehdon, sävyn 205 Retro Style. Pidän paletin väreistä/sävyistä paljon, mutta minulla on tämän kanssa vähän sama ongelma, kuin ripsivärinkin kanssa. Minulla on jo käytössä kiljoona( =4-5) luomiväriä, joten en ole varma, haluanko lisätä meikkipussini kansoitusta vielä yhdellä luomiväripaletilla, niin kiva kuin se onkin. Se olisi jokseenkin ristiriidassa tavaramäärän minimointi pyrkimykseni kanssa.

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen huhtikuun boxiin, kuten olen ollut kahteen aikaisemmin saamaani boxiin myös. Olen saanut juuri sitä, mitä olen tilannut, näytteitä ja vinkkejä (minulle) uusista/tuntemattomista kosmetiikkatuotteista ja –merkeistä. Tai ehkä olen liian kosmetiikkatietämätön, että osaisin olla tyytymätön boxeihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti