keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Mitä haluan tehdä tänävuonna?



Koska eilisen postauksen jälkeen aivoni ovat vain sylkeneet ilmoille ideoita siitä, mitä haluan tehdä vuonna 2014, niin päätin tehdä jatko-osan postaukselle ’Mitä haluan tehdä ensivuonna’. Ja koska vuosi ehti yön aikana vaihtua, on tämän jatko-osan nimi luonnollisesti ’Mitä haluan tehdä tänä vuonna’. Kyllä, olen flunssassa, pääni on täynnä räkää, eikä minulla ole mitään muuta tekemistä.

Tahdon ehdottomasti saada sen Happy Joe –siideripullon korkin, jossa lukee ”Condoms prevent minivans”. Olen nähnyt kuvan sellaisesta ja tahdon sellaisen!

Tänä vuonna haluan kokeilla uusia urheilulajeja. Niin kuin vaikka uimahyppyjä tai tankotanssia.

Minä haluan jatkaa valitsemallani positiivisemmalla linjalla, elämä on paljon helpompaa ja kivempaa niin.


Haluan tehdä enemmän asioita käsilläni. Kutoa(aka neuloa), ommella, taiteilla, askarrella. Käsillä tekeminen on minulle erittäin rentouttavaa ja käsittelen itselleni isoja tai vaikeita asioita paremmin ja tehokkaammin, kun näprään samalla jotain käsilläni.

Ja minä haluan myös huutokauppaan! Who’s with me?

Ja pesiskatsomoon pitää päästä useammin, viimekesänä olin yhden säälittävän kerran, Sotkamon Jymyn järjestämässä Superpesispäivässä Tampereella. Pesis on ainoa oikea kesälaji. Itä-Länsi-lippujen hommaaminen on harkinnassa, pitää hiukan katsoa, kuinka muut asiat etenevät.

Haluan myös vetreyttää kielitaitoani ruotsin ja saksan osalta. Ovat päässeet aika pahaan ruosteeseen lukion jälkeen.

Jonkun retken tai kaksi tai kolme haluan tehdä. Kotimaassa tai ulkomailla. Roadtrip hyvässä seurassa. Käydä jossain, missä en ole aikaisemmin käynyt.

Haluan pelata enemmän lautapelejä. Aika paljon tuli pelattua viimevuonnakin, mutta enemmän on enemmän. Joten kaverit, olkaatten varoitetut, teitä odottaa painostus Trivial Pursuit –turnaukseen.

Tahdon punaiset kengät. Kaikilla pitäisi olla punaiset kengät.

Koska vähemmän on enemmän, tahdon päästä eroon turhasta tavarasta. Sanoo ihminen joka on viimeisen kuukauden aikana ostanut enemmän tavaraa kuin viimeisen puolentoista vuoden aikana yhteensä…

Tykkään valosta, joten kovasti haluaisin löytää asuntooni paremmat ja kivemmat kattolamput. Nykyisistä ei vain irtoa tarpeeksi valoa minun makuuni.

Haluan lisää kirjoja. Kirjoja ei voi koskaan olla liikaa. Eikä kenkiä. Eikä laukkuja.

Haluan ottaa enemmän päikkäreitä. Tykkään päikkäreistä, päivällä nukkumisessa on sitä jotain. Ja siinä pöllämystyneessä tunteessa, kun on nukkunut ihan aavistuksen liian pitkään.

Villasukkia! Haluan ja tarvitsen lisää villasukkia! Varpaani palelee aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti