maanantai 22. joulukuuta 2014

GloriaBox



Viime viikolla postilaatikkoon tupsahti(oikeasti Äipä toi sen minulle käteen sohvalle, jossa nukuin päikkäreitä) GloriaBox. Boxin sisältö selvisi minulle jo etukäteen, mutta se ei minua haitannut. Jännitystä toi ihan riittämiin epätietoisuus siitä, tulisiko boxi minulle Pohjanmaalle, vai menisikö se postinkääntämisestäni huolimatta Lappeenrantaan.

No mitä sieltä boxista sitten löytyi? No tällaistahan sieltä:



Clinique Smart Custom-Repair Serum
Älykäs, hoitava seerumi, joka ymmärtää ihosi yksilölliset tarpeet. Korjaa kohdistetusti ihon näkyviä vaurioita, joita et vielä näe. Tasoittaa epätasaista ihon sävyä, häivyttää juonteita ja ryppyjä, kiinteyttää ja parantaa ihon immoisuutta. Patentoitu teknologia. Kaiken ikäisille, kaikille ihon sävyille.

Tämä vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta tuotteelta, ja saapui hyvään saumaan, sillä Clarinsin serumini vetelee ihan viimeisiään, enkä ole saanut aikaiseksi vielä ostaa uutta putelia.

Chloé Roses de Chloé EdT
Roses de Chloé on moderni, mutta silti klassinen ruusuntuoksu, joka on ilmava ja herkkä. Hienostuneessa tuoksussa on mukana mm. bergamottia, magnolian kukkaa, myskiä ja meripihkaa.

Olen eeppisen huono kuvailemaan hajuvesiä, tai erottamaan niistä eri tuoksuja. Minä joko tykkään niistä tai en. Mutta tästä sanoisin tykkääväni, en vain ole varma, tykkäänkö tästä niin, että käyttäisin tätä itse vai niin, että se on varmasti kiva jollain muulla. Täytyy jatkaa nuuhkuttelua.
Ja minulle ei ole ihan selvää, miten tuollaista pikkuista pulloa käytetään. Kaadetaanko siitä vain hajuvesi brutaalisti päälle vai miten?

Clarins Rouge Prodige Lipstick
Rouge Prodige on pitkäkestoinen huulipuna, joka hoitaa huulia ja tuo huulille intensiivisen värin.

Olin aika innoissani etukäteen tästä huulipunasta, mutta avattuani sen ja nähtyäni, että sain nude-sävyn, niin olen vähän kahden vaiheilla. Kun en oikein tiedä, missä tilanteessa käyttäisin nudea huulipunaa. Mutta jää nähtäväksi tuleeko tälle käyttöä vai ei.

OSIS+ Glamination – Silottava eliksiiri
Silottava eliksiiri on höyhenenkevyt ja sametinpehmeä. Se ehkäisee hiusten pörrööntymistä tehden niistä säihkyvän kiiltävät. Kesyttää kaikenlaiset hiukset ja auttaa karkeaa hiusta pysymään sileänä. Koska eliksiiri on höyhenenkevyt, se ei kuormita hiuksiasi. Ota pieni määrä tuotetta ja vie se kosteisiin hiuksiin ennen föönausta. Saat lisää kiiltoa ja sileyttä käyttämällä tuotetta kuiviin hiuksiin.

Minulla ei taida ihan olla tarpeeksi hiusta tämän käyttämiseksi. Tämä menee siis suoraan kiertoon, kulkematta kosmetiikkalaatikon kautta.

GlamGlow Thirstymud Hydrating treatment
Tehokosteuttava ja rauhoittava naamiohoito. Mikrokokoinen savi vangitsee kosteuden ihoon ja tekee siitä superkosteutetun, silkkisen pehmeän ja täynnä energiaa olevan. Raaka-aineina on tehokas yhdistelmä hyaluroni-, sitruuna- ja linolihappoja sekä aitoja jauhettuja oliivinlehtiä.

Minulla onkin tämä samainen GlamGlow jo täysikokoisena, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaan sitä, ja se on ollut tämän joululoman ohjelmassa. Tämä tulee siis hetimiten käyttöön.

Kaikenkaikkiaan, Gloriabox oli vallan kiva sisällöltään. Kannatti tilata. Ehkä tilaan uudemmankin kerran, jos tällainen vielä ilmestyy.

2 kommenttia:

  1. Joo, pari tippaa sieltä pikkupullosta ranteeseen, ja sen kautta niskaan/toiseen ranteeseen :D Vähän kömpelöä, mutta onnistunee!

    VastaaPoista
  2. Gnaaahh... Hirveän vaivalloista :D

    VastaaPoista