tiistai 13. lokakuuta 2015

Ilmakiharrin - Uhka vai mahdollisuus?



Olen suunnitellut jo pitkään ilmakihartimen ostamista, vaikka parturini kanssa totesimmekin sen olevan vähän sellainen keskiäkäisyyden ylittäneiden naisten juttu. Totesimme toki muodin kiertävän myös hiustenlaittolaitteissa kreppirautojen tultua takaisin jossain määrin. Eli ehkä minäkin olen vain muodin edelläkävijä ilmakihartimeni kanssa :D

Totesin tarvitsevani ilmakiharrinta muutettuani(tai aloitettuani muuttaa, koska minun piti/pitää kasvattaa tukkaa haluamani lopputuloksen saamiseksi) frisööriäni ja todettuani, etten saa pelkällä föönillä laitettua tukkaani kaikilla mahdollisilla haluamillani tavoilla. Eikä suoristusraudasta tuntunut olevan niin yhtään mitään apua. Vaikka toisaalta, nyt kun ajattelen asiaa tarkemmin, saattaisi minulla sittenkin olla käyttöä vanhalle suoristusraudalleni… Mutta takaisin asiaan, eli ilmakihartimeen.

Minulla oli alennuskuponki Tampereen Sokokselle, joten päädyin sinne metsästämään kaipaamaani ilmakiharrinta. Tutkailin(aika suppeaa) valikoimaa tovin, kunnes nappasin hyllystä Remingtonin Amaze Airstylerin, joka on muuten 5-in-1-monitoimityökalu, matkaani. Olen varma, että pärjään tällä setillä omat hiustenlaittotaitoni huomioiden hyvin pitkään.
Tai, no, siitä pärjäämisestä voi olla montaa mieltä, sillä tukkani tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä ja noudattavan jotain ihan muita kuin fysiikan lakeja. Luonnonkihara/hyvin taipuisa tukka ja voimakkaita pyöryväisiä, oh joy.

Täytyy myöntää, etten kyllä ole ihan varma, mitä noilla kaikilla ”päillä” tehdään. Tai oikeastaan yhdellä. En ymmärrä tuon litteän föönisuuttimen tarkoitusta, vai onko se nimenomaan föönipää? En selkeästi ole penaalin terävin kynä, mitä hiustenlaittoon tulee.
Enkä kyllä usko, että minulla tulee olemaan käyttöä tuolle perinteisen kihartimen näköiselle päälle tai harjapäälle, ihan vain sen takia, että minulla ei yksinkertaisesti ole tällä hetkellä tarpeeksi tukkaa. Undercut tai ananas, ja silleen.



Mielenkiinnolla jään odottelemaan, opinko koskaan laittamaan tätä tukkaani niin kuin tahdon, vai onko minun ruvettava järeämpiin toimenpiteisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti